hero

Klantzorg

Met onze software voldoe je niet alleen aan de eisen van toezichthouders, maar heb je ook een structurele oplossing om kwetsbare klanten te beschermen

Als financiële instelling handel je in het belang van de klant, dat is logisch. Daarom breng je je klanten op de hoogte bij wijzigingen aan de producten en diensten die zij van je afnemen. Precies zoals zij van een bekwaam en redelijk handelend beroepsgenoot mogen verwachten. Toezichthouders willen graag kunnen zien dat je dit doet. Onze oplossingen helpen hierbij.

Wij helpen je door in een kort tijdsbestek een workflow management systeem in te richten. Collega’s weten hierdoor precies wie op welk moment ingelicht moet worden en de communicatie wordt nauwkeurig vastgelegd. Het resultaat is een gestroomlijnd proces met het juiste niveau van transparantie richting toezichthouders.

Geborgd


  • Klantdossiers
  • Uitgebreide auditlogs
  • Traceerbaarheid
  • Geborgd proces


Zorgeloos communiceren


  • Informeer over klanten overwijzigingen
  • Genereer brieven en e-mails
  • Plan dit
  • En leg dit vast


Inzetbaar op diverse niveaus


  • Client-based
  • Company-based
  • Relation-based
  • Product-based


Een greep uit onze opdrachtgevers

Alles
Automotive
Financials
Overig
Travel
Uitzendbranche
Vastgoed